سخن شهردار

خداوند را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به مردم عزیز ، شریف، مومن، با وفا، صبور، ولایت مدار و عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بنده عطا فرموده است. موجب فخر و مباهات بنده است که مسئولیت خدمتگزاری در شهری را به دست آورده ام، موجب فخر و مباهات بنده است که مسئولیت خدمتگزاری در شهری را  ...ادامه

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند را شاکرم که نعمت خدمتگزاری به مردم عزیز ، شریف، مومن، با وفا، صبور، ولایت مدار و عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی را به بنده عطا فرموده است.

 موجب فخر و مباهات بنده است که مسئولیت خدمتگزاری در شهری را به دست آورده ام که مهد فرهیختگان وفرهنگیان بوده است، امیدوارم با استعانت از ذات اقدس الهی و با تکیه بر دوستی و تعامل با مردم به تکلیف خود عمل نموده و در اتخاذ هر تصمیمی ، خداوند متعال را ناظر و شاهد خود بدانم و در مسیر سخن رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی “دولت، ملت ، همدلی و همزبانی” گام برداریم که شرط عملیاتی شدن ظرفیت ها و تحقق آرزوها ست.

در این مسیر سعی خواهم کرد که از تجربیات و توانمندی های شهرداران و اعضای شورای شهر در ادوار مختلف، افراد نخبه و صاحب نظر استفاده کرده و همواره در اتخاذ تصمیمات مهم پذیرای نظرات و طرح های شهروندان باشم.

 در این دنیای رقابتی شهر هایی موفق خواهند بود که مدیران و تصمیم سازان آن، مسائل کلان جهانی و ملی را درک کرده و ضمن برقراری تعامل با شهروندان از ایده ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی بهره جسته و درکمترین زمان ممکن، بهترین تصمیمات را اتخاذ نمایند.

 در دوره تصدی شهرداری توسط اینجانب تلاش خواهد شد تا ضمن ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، زمینه لازم برای ورود شهر سرخنکلاته  به عرصه رقابت با سایر شهر های همتراز فراهم شود.

 خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

 

حسن گرزین شهردار سرخنکلاته

جاذبه های گردشگری

برو بالا

Template Design:Dima Group